Om Oss

“Avbilden är en dröm. Skönheten är verklig.” – Richard Bach

Kalmarkliniken är belägen i hjärtat av Kalmar, en plats där kundens trygghet och komfort står i centrum.

Perwin Mustafa, er dedikerade hudterapeut, har en livslång passion för sitt yrke. Med internationell certifiering och gedigen erfarenhet från över ett decennium i branschen, är Perwin mån om att erbjuda omsorgsfull och expertdriven skönhetsvård.

Vårt främsta mål är att säkerställa enastående behandlingsresultat, eftersom vi förstår att er skönhet är av yttersta vikt. På Kalmarkliniken hittar ni ett brett utbud av tjänster, allt från avancerad hudföryngring och korrigering av ålderstecken till permanent hårborttagning med laser och Microneedling.

Vi välkomnar er även för traditionella skönhetsbehandlingar som ansiktsvård, 3D-ögonbrynstatuering och massage. Vår klinik är utrustad med den senaste teknologin för att garantera de säkraste och mest effektiva behandlingarna på marknaden.”

Ändringarna som gjorts är små justeringar för att förbättra språkets flyt och grammatiska korrekthet.

Inspirerad av Richard Bachs ord ’Avbilden är en dröm. Skönheten är verklig.’, strävar Kalmarkliniken efter att vara en ledande aktör inom estetisk hudvård. Vår vision är att ständigt förnya och förbättra våra tjänster för att uppfylla och överträffa kundernas förväntningar. Vi siktar på att bli en symbol för innovation och excellens inom hudvård, med en konstant strävan efter att försköna och föryngra med naturliga, vakna och fräscha resultat.

På Kalmarkliniken, belägen i hjärtat av Kalmar, är kundens trygghet och komfort vår främsta prioritet. Vi drivs av en passion för hudvård och skönhet, och vår grundare Perwin Mustafa, en internationellt certifierad och legitimerad hudterapeut, leder oss med över ett decenniums erfarenhet. Vårt uppdrag är att erbjuda personlig och skräddarsydd hudvård av högsta kvalitet. Vi strävar efter att säkerställa att varje kund uppnår de bästa behandlingsresultaten, eftersom vi tror att din skönhet är av största vikt.

Tjänster Vi Erbjuder

Certifikat och intyg​

Varmt välkommen att boka din tid hos oss nu

För din bekvämlighet kan du boka din tid online via Bokadirekt — eller ringa oss på 073 – 9 82 82 20.